Після виявлення нами в Розпорядженні голови Запорізької ОДА та додатках до плану закупівель Управління ЗЗ таЗД ЗОДА посилання на ЗУ Про здійснення державних закупівель, який втратив свою чинність 01.08.2016 року, ми зрозуміли що це системний момент в Запорізькій ОДА. Цікаві стали масштаби.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1197-18/page
http://xn—80ane0bfp.zp.ua/2017/02/dlya-kogo-pracyuyut-socialni-lifti-v-zaporizhzhi/
Розпочали з Управління зовнішних зносин та зовнішньоекономічної діяльності ЗОДА. У вересні 2016 року є посилання на втративший чинність закон. Сума 43 440 грн. http://xn—80ane0bfp.zp.ua/2017/02/lozhechki-znajshlis-a-osad-zalishivsya/
Далі Департамент освіти і науки, молоді і спорту ЗОДА.
За даними сайту е-дата, у грудні 2016 Договір з ТОВ АС-проект укладено із посиланням на той самий закон. http://xn—80ane0bfp.zp.ua/2017/02/lozhechki-znajshlis-a-osad-zalishivsya/.
Така ж ситуація і з усіма іншими договорами.
Цікавимось Департаментом охорони здоров’я ЗОДА.
Листопад 2016 року. Договір з ТОВ «Український папір» також укладено з використанням Закону 1197.
Оренда авто у обласної психлікарні — те ж саме. http://spending.gov.ua/web/guest/disposers?p_auth=ju1ZW7eP&p_p_id=searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet_javax.portlet.action=actionContractDetail
А ось Управління з питань внурішньої політики взагалі не заморочується з приводу обгрунтування проведення держзакупівель. Вони взагалі не зазаначили посилання на законодавство. http://spending.gov.ua/web/guest/disposers?p_auth=ju1ZW7eP&p_p_id=searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet_javax.portlet.action=actionContractDetail
В кращому випадку посилання іде просто на Закон України. А який Закон, невідомо.
Така ж ситуація і у самої ОДА. Костянтин Бриль так само, як його підлеглий Олександр Зубченко не зазначає обгрунтування для укаладання договорів.
А як справи в Депаратменті культури?
Те ж саме посилання на втративший силу Закон. http://spending.gov.ua/web/guest/disposers?p_auth=ju1ZW7eP&p_p_id=searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet_javax.portlet.action=actionContractDetail
А у Управління молоді і спорту, як і Департамент промословості та розвитку інфрасруктури
жодного доровору на сайті е-дата не розмістив.
А як справи у Департаменту фінансів ОДА?
Також без посилання на Закон.
І лише у Управління капітального будівництва ЗОДА ми знайшли посилання на новий Закон про публічні закупівлі.
Договір з ТОВ НВП «Дніпроенерго-сталь». Посилання на новий Закон про публічні закупівлі.
Тож ситуація із знанням законодавства про закупівлі в структурних підрозділах Запорізької ОДА на тому ж рівні що і знаня антикорупційного законодавства.
Чи варто писати про роль у запобіганні корупції цього законодавства ?
Думаємо що ні.
При цьому нагадуємо, що регламентування проведення державних закупівель в Запорізькій ОДА і її структурних підрозділах здійснюється Розпорядженням голови ЗОДА , яке видане з посиланням саме на Закон Про державні закупівлі, чим в ОДА встановлюється режим застосування саме цього Закону при здійсненні процедури держзакупівель.
Таким чином, і в сфері держзакупівель, як і в сфері боротьби з корупцією Запорізька ОДА і досі працює за старим законодавством.
Не зрозуміло куди дивиться юридична служба, апарат ОДА, громадські та антикорупційні консультативно-дорадчі органи при ОДА, дія яких розповсюджується лише на орган, при якому вони створені. Тобто лише на ЗОДА. А саме тут корупції ними і не виявлено.
Оставить комментарий