Досліджуючи видатки депутатських фондів депутатів Запорізької обласної ради ми досліджували звіти, затверджені депутатми сесійно, первинні документи, процедури закупівель, виїзжали на місце для того, щоб своїми очима побачити стан об’єктів і наскільки витрачені кошти принесли користь людям.
Здебільшого ми стикались з неналежним виконаням робіт, товарами низької якості, які менш ніж за рік вже мали неприлядний вид або було просто зіпсовані.
Після обговорення результатів досліджень з депутатами та різними органами влади з’ясувалось що функція контролю за витрачання коштів депутатських фондів лежить на спмих депутатах.
Депутати від Нашого краю не перевірили ремонт Бердянських внутрішньобудинкових доріг, на які вони віділили у 2018 році 3 млг.грн. коштів обласного бюджету. Ще два депутати (включаючи голоу обласної ради) допустили безконтрольне використання майже мільйону на Кушугумські зупинки і дитячі майданчики. Депутати ж від ОППО в цьому ж 2018, так само проігнорували контроль за 5 млн. грн. на дитячі майданчики. Тож, тільки за цима трьома напрямам ми побачили безконтрольність і безгосподарність майже на 10 млн.грн.
Що стосується дитячих майданчиків, то встановлювали їх як в м.Запоріжжя, так і в Якимівському районі, в Кушугумі і в кількох ОТГ. Останні ж обирали виконавців самотужки. Між тим, як в Мелітополі, Якимівці та Районній адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району не змовляючись обрали одного виконавця ТОВ Компанія Ніка-буд плюс».
ТОВ Компанія Ніка-буд плюс» отримало і від Якимівської селищної ради за дитячі майданчики, урни, лавки, воркаути 273,3 тис.грн. https://www.007.org.ua/search#edrpou=20508999&date_from=2018.07.23&trans_filter={%22partner%22:%2241656574%22,%22type%22:[%22outgoing%22]}&find=true
Згідно даним аналітичної системи Уoucontrol (https://youcontrol.com.ua/),ТОВ Компанія Ніка-буд плюс», 41656574 має вид діяльності:
Основний вид діяльності 32.40:
Виробництво ігор та іграшок
Цей клас включає виробництво ляльок, іграшок та ігор (у т.ч. електронних), іграшкових моделей і дитячих автотранспортних засобів (крім металевих велосипедів і триколісних велосипедів).
Цей клас включає:
• виробництво ляльок, одягу і аксесуарів для ляльок
• виробництво інших ляльок
• виробництво іграшкових тварин
• виробництво іграшкових музичних інструментів
• виробництво гральних карт
• виробництво настільних і подібних до них ігор
• виробництво електронних ігор: шахів тощо
• виробництво мініатюрних іграшкових моделей та подібних виробів, електричних потягів, будівельних наборів, дитячих конструкторів тощо
• виробництво ігрових автоматів, що діють від опускання монет або жетонів, більярдних столів, спеціальних столів для ігор у казино тощо
• виробництво виробів для розваг, настільних або кімнатних ігор
• виробництво іграшок на колесах, призначених для катання дітей, у т.ч. пластмасових і триколісних велосипедів
• виробництво ігор-головоломок і подібних виробів
Цей клас не включає:
• виробництво відеоігрових приставок (консолей), див. 26.40
• виробництво велосипедів, див. 30.92
• виготовлення виробів для жартів і дрібних товарів, див. 32.99
• розроблення та видання програм для відеоігор, керованих пультом, див. 58.21
42.99
Будівництво інших споруд, н.в.і.у.
Цей клас включає:
• будівництво промислових споруд, крім будівель:
o нафтопереробних заводів
o хімічних заводів
• будівельні роботи, крім будівництва будівель, наприклад:
o відкритих спортивних комплексів
Цей клас також включає:
• будівництво споруд добувної промисловості та пов’язаних із ними споруд, таких як станції навантаження і розвантаження, головні шахтні стволи й шахтні копери, тунелі й горизонтальні виробки
• поділ земель із подальшим їх благоустроєм (наприклад, будівництво додаткових доріг, комунальної інфраструктури тощо)
Цей клас не включає:
• установлення промислового устатковання, див. 33.20
• поділ земель без подальшого їх благоустрою, див. 68.10
• надання послуг з управління проектами, пов’язаними із будівництвом інженерних споруд, див. 71.12
• будівництво відкритих плавальних басейнів, див. 43.99
Відповідно, ТОВ «Компанія Ніка-буд плюс» не має відповідного виду діяльності для виготовлення та встановлення дитячих майданчиків та воркаутів. Тож всі ці витарти мають ознаки розтрати бюджетних коштів. Дивно що трі різні території не змовляючись одночасно обрали виконавцями саме це товариство. Кошти виділили 10 депутати Запорізької облради: Буряк Олег Миколайович, Семенков Єгор Олександрович, Коцюба Віктор Юрійович, Кушніренко Андрій Володимирович, Знаменський Сергій Анатолійович, Гатунок Артур Анатолійович, Жердєв Ігор Сергійович, Кюрчев Володимир Миколайович, Михайська Наталія Вікторівна, Любім Людмила Сергіївна. Переважна більшість з них члени фракції ОППО в облраді.
Депутат від Блоку Петра Порошенко Іван Федоров же 600 тис.грн. свого депутатського фонду направив на Капітальний ремонт спортивного майданчику за адресою: вул. Казарцева, 16 в м. Мелітополі. Перевірка процедури закупівель показла що згідно Договору № 16 від 13.12.2018 закупівля проведена двома процедурами:
(код за ДК 021:2015 — 45212290-5 Капітальний ремонт спортивного майданчику за адресою вул. Казарцева, 16 у м. Мелітополі,
UA-2018-12-14-000029-b,
Код ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Загальна сума договору 1 106, 041 тис.грн. Очевидно що здійснювалось комплексне фінансування з бюджету області та міста Мелітополь.
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-12-14-000029-b
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018. Тобто 3 тижні.
Виконавцем обрано ТОВ «АБЗ Промбуд»/36652075. Згідно даним аналітичної системи Уoucontrol (https://youcontrol.com.ua/) встановлено що
місцем реєстрації товариства є м.Дружківка, вул.Московська, 179. Бенефіціари ГУДЗЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА, РОЗМІР ВНЕСКУ ДО СТАТУТНОГО ФОНДУ — 63000.00 Журалісти пов’язують це товариство з родичами пана Федорова, який ще нещодавно був заступником голови Мелітопольського міського голови.
За таких умов важко констатувати неупереджене обрання виконавців. Бо вбачаються ознаки попередньої домовленості і змови депутатів, головних розпорядників бюджетних коштів і виконавців. Про депутатський контроль мова вже не йде.
Оставить комментарий